[image: image1.png]Republika e Kosovés ®
Republika Kosova - Republic of Kosovo I

KOMISIONII PAVARUR PER MEDIA
NEZAYISNA KOMIS 1A 2 MEDIJE - INDEPENDENT MEDIA COMMISSION





RAPORT PËRMBLEDHËS PËR PERFORMANCËN E SUBJEKTEVE TRANSMETUESE GJATË RAUNDIT TË PARË TË ZGJEDHJEVE LOKALE 2009

Periudha monitoruese 15 tetor- 15 nëntor 2009
Nga 15 tetor e deri më 15 nëntor 2009, Divizioni i Monitorimit dhe Pajtueshmërisë së Mediave të Komisionit të Pavarur të Mediave ka bërë monitorimin e performancës së mediave elektronike  gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore për zgjedhjet 2009.

Në këtë projekt monitorimi janë përfshirë televizionet nacionale  RTK, KTV, TV21,  televizionet lokale: TV Liria, TV Opinioni , TV Festina, TV Tema, TV Vali, TV Men, TV Mitrovica, TV Besa, TV Dukagjini, TV Syri, TV Festina dhe Ofruesit e Shërbimeve Programore, Klan Kosova e Rrokum TV.

Zyrtarët për monitorim gjatë kësaj periudhe janë përqendruar në monitorimin e edicionit qendrorë të lajmeve dhe kronikave në kohën e shikueshmërisë më të madhe duke analizuar:  

· a është bërë informimi në mënyrë të  drejtë dhe të  paanshme për aktivitetet e të gjitha entiteteve politike të certifikuara; 

· a janë ofruar mundësi të njëjta për të gjitha partitë politike që të promovojnë platformat e tyre politike; 

· a është vepruar në pajtueshmëri me Ligjin për Zgjedhjet dhe Kodin e Sjelljes për Mediat Elektronike.
PREZANTIMI I FUSHATAVE TË PARTIVE POLITIKE  NË EDICIONET QENDRORE TË LAJMEVE DHE KRONIKAT ZGJEDHORE 

Televizionet Nacionale

Transmetuesi Publik i Kosovës (RTK) - Nga monitorimi i mbulimit të fushatës zgjedhore në lajmet qendrore dhe kronikat zgjedhore (në kohën e shikueshmërisë më të madhe) gjatë raundit të parë të zgjedhjeve, vërehet se RTK ka ofruar prezantimin më të balancuar sa i përket distribuimit kohor të SÇP-ve më të mëdha.

Gjithashtu pas krahasimit të gjetjeve me të dhënat e ofruara në ditarët e RTK-së, shihet se për secilin subjekt të certifikuar politikë gjatë periudhës së fushatës është ofruar sasia minimale e kohës për emetim pa pagesë, ashtu siç kërkohet me nenin 49.2 të Ligjit për Zgjedhje.  

Raportimi i Televizionit Publik të Kosovës në lajmet qendrore dhe kronikat zgjedhore për fushatat zgjedhore të Subjekteve të Çertifikuara Politike ishte neutral.

RTK gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve dhe kronika zgjedhore në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP:

PDK 18.08%, AAK 17.48%, LDK 17.20%, AKR/LDD 12.82%, PD 4.63%, PSK 4.17%, PSD 4.02%, AKR 2.90%, ORA 2.71%, ADK 2.71%, LDD 2.52%, PLK 1.82%, Koalicioni për Prizren 0.58%, PDKI 0.49%, LIB 0.46%, Mexhit Foniqi 0.45%, SNS/SDSKIM/NSK 0.45%, IQ KOHA 0.39%, PSHDK 0.34%, BDA 0.32%, PDAK 0.30%, SDS-KIM 0.30%, IRDK 0.30%, Gani Krasniqi 0.29%, PEK 0.28%, PDAK/AKR 0.28%, KDTP 0.24%, SDA 0.19%, VAKAT 0.17%, IQ Podujevë/AKR 0.12%, NDS 0.10%.  

TV 21 - Mbulimi i fushatës zgjedhore gjatë raundit të parë të zgjedhjeve në TV 21 ishte i balancuar sa i përket distribuimit kohor për SÇP-të më të mëdha në edicionet e lajmeve qendrore.
Nga të dhënat e ofruara në ditarët e TV 21 dhe monitorimet e DMPM-së, shihet se ky subjekt transmetues ka ofruar sasinë e kohës për emetim pa pagesë për SÇP-të, ashtu siç kërkohet me nenin 49.2 të Ligjit për Zgjedhje.  

Raportimi në lajmet qendrore për fushatat zgjedhore të Subjekteve të Çertifikuara Politike ishte neutral.

TV 21 gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP: 

PDK 18.24%, LDK 17.79%, AAK 17.40%, AKR/LDD 11.92%, PSD 4.56%, LDD 4.17%, PSK 4.02%, AKR 4.01%, PD 4.00%, ORA 3.02%, PLK 2.75%, ADK 2.64%, PGJK 2.07%, PDAK/AKR 0.88%, BDA 0.49%, PEK 0.43%, SDS 0.38%, PDIK 0.37%, LB 0.36%, IQ Podujevë 0.26%, LIB 0.12%, SLS 0.11%.  

KTV - Sipas monitorimit të performancës së këtij subjekti transmetues në mbulimin e fushatës zgjedhore gjatë raundit të parë të zgjedhjeve, vërehet se KTV ka ofruar prezantimin të balancuar sa i përket distribuimit kohor për SÇP-të më të mëdha.
Gjithashtu pas krahasimit të gjetjeve me të dhënat e ofruara në ditarët e këtij subjekti transmetues, shihet se për secilin subjekt të certifikuar politikë gjatë periudhës së fushatës është ofruar sasia minimale e kohës për emetim pa pagesë e përcaktuar në nenin 49.2 të Ligjit për Zgjedhje.  

Raportimi i KTV në lajmet qendrore dhe kronikat zgjedhore për fushatat zgjedhore të Subjekteve të Çertifikuara Politike ishte neutral.

KTV gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve dhe kronika zgjedhore në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP:

PDK 20.28%, AAK 20.30%, LDK 19.50%, AKR/LDD 12.93%, AKR 5.01%, PSD 4.04%, LDD 3.82%, ORA 3.67%, PD 2.48%, ADK 1.67%, PLK 1.49 %, PSK 1.39%, PGJK 1.01%, Koalicioni për Prizren 0.54%, PDAK/AKR 0.51%, PDKI 0.42%, SLS 0.32%, PEK 0.31%.

Televizionet Lokale 

TV SYRI VISION - Gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP: 
AAK 36.28%, LDK 17.63%, LDD/AKR 16.27%, PDK 8.34%, ORA 6.01%, PSD 5.77%, PSHDK 2.43%, IRDK 1.46%, PD 1.39%, PDKI 0.96%, PLK 0.77%, PDKI/PSHDK 0.59%, PDAK/AKR/LDD 0.52%, PSHDK/AAK 0.52%, ADK 0.39%, LIB 0.37%, BK 0.31%.   

TV PRIZREN –ky subjekt transmetues gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP:
LDK 36.28%, PDK 28.74%, AAK 15.43%, PD 7.33%, Koalicioni për Prizren 3.67%, ADK 2.04%, LDD 1.57%, AKR/LDD 1.68%, PSK 0.87%, ORA/PDK 0.77%, KDTP 0.54%, PSD 0.45%, AKR 0.43%, NDS 0.20%. 

TV VALI - Gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP: 
PDK 35.12%, AAK 28.95%, LDK 14.04%, LDD 7.29%, AKR 5.26%, ORA 3.75%, PSK 2.24%, PD 0.96%, PSD 0.92%, KDTP 0.70%, ADK 0.43%. 

TV TEMA- Gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP: 
PDK 18.47%, AAK 15.75%, LDK 13.71%, LDD 12.72%, PD 11.98%, PSK 11.31%, PDAK/AKR 4.28%, BDA 4.09%, AKR 3.87%, PSD 3.83%. 

TV BESA - Gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP:
PDK 34.57%, LDK 22.43%, AAK 13.24%, PD 9.39%, Koalicioni për Prizren 5.06%, LDD 3.63%, AKR/LDD 3.17%, ORA 2.98%, ADK 1.81%, PSD 1.08%, PS 1.02%, PSHDK 0.63%, VAKAT 0.41%, PLK 0.33%, KDTP 0.26%.  

TV DUKAGJINI - Ky subjekt transmetues, gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP: 
AAK 35.84%, PDK 19.18%, LDK 16.70%, AKR/LDD 14.23%, SDA 3.32%, ORA 2.30%, PSD 2.18%, IRDK 1.45%, PD 1.21%, LDD 1.17%, PREBK 1.15%.

TV FESTINA - Gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP: 
PDK 28.89%, LDD 13.94%, PD 10.54%, AAK 10.15%, PSK 7.87%, AKR 7.05%, LDK 6.66%, PDAK/AKR 4.58%, AKR 3.81%, PSD 3.61%, BDA 2.90%. 

TV LIRIA  - Gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP: 
PDK 26.46%, AAK 18.01%, LDK 12.16%, LDD 11.61%, PD 6.74%, PSK 6.16%,    AKR 5.88%, ORA 3.80%, PDAK/AKR 3.61%, PSD 2.96%, BDA 2.63%. 

TV MEN - Gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP:
PDK 38.47%, AAK 30.38%, LDD 12.87%, LDK 12.47%, AKR 4.90%, PSD 0.54%, ORA 0.26%, PDT 0.10%.

TV OPINION - Ky subjekt transmetues, gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP: 
PDK 59.51%, LDK 15.63%, AAK 6.86%, Koalicioni për Prizren 6.23%, LDD/AKR 2.28%, ADK 1.84%, PSD 1.41%, PDKI/PSHDK 1.40%, ORA 1.40%, LDD 1.25%, PD 0.97%, PSK 0.96%, ADK/AKR 0.24%. 

TV MITROVICA - Gjatë fushatës parazgjedhore, ky subjekt transmetues nuk ka përcjell fushatat zgjedhore të SPÇ-ve në edicionet e lajmeve dhe nuk ka transmetuar kronika zgjedhore. Është vërejtur se të vetmin mbulim lidhur me zgjedhjet e ka ofruar përmes debateve me kandidatë për kryetar të Kuvendit Komunal të Mitrovicës.   

Ofruesit e Shërbimit të Programeve
RROKUM TV - Gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (në kronika zgjedhore në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP: 
LDK 42.35%, AAK 20.05%, PDK 8.57%, AKR/LDD 7.05%, PD 6.85%, ORA 5.38%, PSD 4.62%, ADK 2.13%, LDD 1.64%, SLS 0.77%, PSK 0.60%. 

KLAN KOSOVA - Gjatë mbulimit të fushatës zgjedhore në programet e monitoruara nga KPM (edicionet qendrore të lajmeve dhe kronika zgjedhore në kohën e shikueshmërisë më të madhe) ka dedikuar këtë hapësirë për SÇP:
AAK 23.95%, LDK 22.35%, PDK 21.72%, LDD/AKR 17.66%, AKR 4.49%, LDD 2.23%, AKR/LDD/PDAK 1.69%, ADK 1.45%, PSD 1.34, PLK 0.74%, PD 0.59%, ORA 0.51%, SDS 0.41%, PGJK 0.35%, PDKI/PSHDK 0.19%, PSK 0.16%, PDMK 0.16%.

GJETJET NGA MONITORIMI DHE VEPRIMET E NDËRMARRA NGA KPM PËR SHKELJET E GJETURA
Nga të dhënat e paraqitura konstatojmë se gjatë raundit të parë të zgjedhjeve tri (3) televizionet me mbulim mbarë kosovar, kanë ofruar prezantimin më të balancuar sa i përket distribuimit kohor për SÇP-të më të mëdha, ndërsa prezantimi i të njëjtave nga TV Opinion kanë qenë më i pa-balancuari.

Gjithashtu pas krahasimit të gjetjeve nga monitorimi me të dhënat e ofruara në ditarët e subjekteve transmetuese, kemi gjetur se shumica e subjekteve transmetuese gjatë periudhës së fushatës  kanë ofruar  sasinë minimale  të kohës për emetim pa pagesë secilit subjekt politik të certifikuar, ashtu siç kërkohet me nenin 49.2 të Ligjit për Zgjedhje.  

Nga monitorimet e bëra kemi gjetur se në periudhën raportuese shumica e shkeljeve të  subjekteve transmetuese ishin mos-identifikimi i  reklamave politike apo tejkalim të minutazhit të paraparë për këto spote politike, e ne disa raste edhe transmetimi i tyre në edicionet qendrore të lajmeve. 

Në këto raste, KPM-ja ka komunikuar me subjektet transmetuese dhe pas vërejtjeve nga KPM-ja për shkeljet e bëra, shumica e subjekteve transmetuese kanë ardh në pajtueshmëri.

Sjellja e Ditarëve A dhe B në KPM është obligim ligjor i subjekteve transmetuese, prandaj subjektet transmetuese të cilat nuk i kanë sjellë ditarët në KPM, janë gjetur në shkelje të Nenit 49, përkatësisht paragrafi 49.7, të Ligjit Nr. 03/l-073 “Rregullat e Përgjithshme për Reklamim Politik në Radio dhe Televizion” i cili thotë:

“Nga transmetuesit kërkohet të mbajnë ditarë të veçantë ditorë, të siguruar nga KPM-ja, për qasjet e siguruara pa pagesë dhe kohët për reklamim që i janë shitur çdo subjekti politik të certifikuar. Këta ditarë përgatiten dhe i dorëzohen KPM-së për çdo javë në përputhje me udhëzimet e dhëna. Pasi të merren, ditarët janë të hapur për t’u shikuar nga publiku.”

Në rastet kur subjektet transmetuese kanë dështuar të veprojnë në pajtueshmëri me kërkesën ligjore për dorëzim të Ditarëve A dhe B, u janë dërguar njoftime për shkelje  me një afat prej 3 ditësh për dorëzim të ditarëve dhe për sqarim për mos sjelljen e tyre.
Pas këtij afati shumica e subjekteve transmetuese ka ofruar sqarimet dhe ditarët lidhur me  kohën e ofruar SÇP. 
Divizioni i Monitorimit dhe Pajtueshmërisë së Mediave (DMPM) i KPM-së, gjatë periudhës së heshtjes parazgjedhore ka bërë monitorimin e subjekteve transmetuese për të vlerësuar respektimin e Ligjit për zgjedhje dhe të Udhëzuesit tre (3) të KPM-së, dhe me këtë rast ka gjetur në shkelje këto subjekte transmetuese:  RTV 21,  TV Men, TV Prizren, TV Mitrovica, Klan Kosova dhe Rrokum TV.

 

Në bazë të raporteve të monitorimit është vërejtur se subjektet e lartpërmendura gjatë “periudhës së heshtjes së mediave" kanë transmetuar konferenca për shtyp të shtabeve zgjedhore të partive politike që kanë garuar në zgjedhje, në  prapavinë e të cilave  janë parë slogane të këtyre partive dhe mbishkrime të tjera që janë përdorur gjate fushatës si dhe janë marr deklarata të kandidatëve që kanë garuar në këto zgjedhje. 

 

Me këtë rast KPM ka konsideruar se këto subjekte transmetuese janë gjetur në shkelje të nenit 52.1 të Ligjit për zgjedhje dhe Udhëzuesit tre (3) të KPM-së, i cili përcakton se televizionet janë të obliguar t’i përmbahen nenit 52.1 të Ligjit për Zgjedhje, i cili thekson se:

“Asnjë person ose medium nuk transmeton ose publikon çfarëdo materiali që i takon aktivitetit të fushatës gjatë periudhës që fillon njëzetekatër (24) orë para hapjes së vendvotimeve deri në mbylljen zyrtare të vendvotimeve." 
 

Subjekteve transmetuese që kanë vepruar në kundërshtim me këtë nen u janë dërguar “Njoftime për Shkelje.”
Gjithashtu, Këshilli i KPM-së ka marr vendim që subjekteve të gjetura në shkelje t’u bëhet “Vërejtje” me shkrim.

Ndaj këtyre njoftimeve për shkelje përgjigje kanë dhënë: RTV 21, TV Mitrovica, Klan Kosova dhe Rrokum TV,  të cilët kryesisht kanë pranuar shkeljet e bëra duke u arsyetuar se ato kanë ndodhur për shkak të gazetarëve në terren, të cilët  nuk kanë qenë të informuar se me transmetimin e atyre programeve janë duke bërë shkeljet e Ligjit për Zgjedhje dhe të Udhëzuesit Tre (3) të KPM-së.  

ANKESAT E PARAQITURA 
Gjatë periudhës së fushatës zgjedhore në KPM janë dorëzuar vetëm katër ankesa ndaj subjekteve transmetuese.

AAK ndaj Operatorit Kabllor “IPKO” - KPM më 27 tetor 2009, ka pranuar një letër nga Shtabi Qendror Zgjedhor i subjektit politik Aleanca për Ardhmërinë e Kosovës në lidhje me ndërprerjen e ritransmetimit të RTK-së në platformën e operatorit kabllor IPKO në kohën kur në RTK ishte duke u zhvilluar intervista me kryetarin e partisë politike AAK-së, me z. Ramush Haradinaj. 
 
KPM ka analizuar këtë ankesë, dhe më 27 tetor 2009 përmes një shkrese i është  drejtuar operatorit kabllor IPKO përmes së cilës ka kërkuar sqarime për të kuptuar arsyet e ndërprerjes së ritransmetimit të programeve të RTK-së, respektivisht në kohën e transmetimit të intervistës së drejtpërdrejtë me z. Haradinaj.
 
Më 2 nëntor 2009, operatori kabllorë IPKO duke u përgjigjur në shkresën e KPM-së ka paraqitur sqarimet të argumentuara se duke filluar nga data 19 tetor 2009 e deri më 23 tetor 2009 operatori kabllor IPKO ka pasur probleme teknike në ritransmetimin e pakos së DigitAlbi-t si dhe të të gjitha kanaleve televizive tokësore të licencuara në Republikën e Kosovës. Sipas sqarimeve të operatorit kabllor IPKO, ky problem teknik është evituar vetëm pas aktivizimit të pajisjes rezervë duke i vë në funksion pajisjet relevante për transmetim.
 
AKR/LDD ndaj OSHP “Klan Kosova” - Pas ankesës të bërë nga AKR/LDD respektivisht kandidatit të këtij koalicioni për Kryetar të Komunës së Mitrovice z. Nexhmedin Spahiu ndaj programit të O.SH.P. Klan Kosovës, respektivisht deklaratës së analistit-mysafir në studio z. Berat Buzhala. 

Pas kësaj ankese, Klan Kosova, në një emisionin tjetër, përmes linjës telefonike i ka mundësuar z. Spahiu të reagojë ndaj fjalëve të z. Buzhala duke dhënë shpjegime në lidhje me rastin në fjalë dhe gjithashtu edhe sqarimet e z. Buzhala.

Duke pasur parasysh që Klan Kosova përmes linjës telefonike i ka dhënë mundësin për  reagim z. Nexhmedin Spahiu, në përputhje me nenin 20 pika b, KPM e ka  konsideruar këtë rast të mbyllur dhe përmes postës elektronike i ka dhënë sqarimet e duhura kandidatit të koalicionit AKR/LDD për kryetar të komunës së z. Spahiu.

 

LDK ndaj TV OPINION - Lidhja Demokratike e Kosovës “LDK” më datë 6 nëntor 2009 ka paraqitur në KPM, Ankesë ndaj TV Opinionit “për shkelje të nenit 44 pika a dhe c nenit 48 dhe 51 të Ligjit për Zgjedhje të Përgjithshme në Kosovë, nenit 18 të Ligjit për zgjedhje lokale në Republikën e Kosovës si dhe të nenit 21 të ligjit të KPM-së”.

 

KPM ka analizuar me kujdes të gjitha detajet e kësaj ankese dhe i ka rikujtuar TV Opinionit për obligimet që ka ndaj të gjithë subjekteve të certifikuara politike që garojnë në zgjedhje si dhe i ka kërkuar sjelljen e arkivës edhe përgjigje me shkrim nga TV Opionion me qëllim të verifikimit të shqetësimeve të ngritura nga subjekti politik LDK. 

Më datë 12 nëntor 2009, TV Opinioni është përgjigjur në letrën e KPM-së ku ka dhënë sqarime se ka mbuluar me program të gjitha partitë pa dallim dhe pa favorizim si dhe në këtë përgjigje ka bashkangjitur edhe një raport të organizatës për monitorimin e zgjedhjeve “Demokracia në Veprim”, sipas të cilit televizionet në komunën e Prizrenit ju kanë dhënë hapësirë të gjitha partive.

 

VAKAT ndaj Radio Hayat - Më 17 nëntor 2009, Koalicioni VAKAT ka parashtruar në KPM një ankesë ndaj Radio Hayat-it. 

Lidhur me këtë ankesë, Radio Hayat-it i është kërkuar arkiva e programit të transmetuar në mënyrë që të verifikohet bazueshmëria e ankesës. Ankesa është në procedim.

PARAQITJA E FËMIJËVE NË SPOTET REKLAMUESE 

Në Udhëzuesi 1 për zbatimin e Kreut VIII të Ligjit Nr. 03/L-072 për Zgjedhjet “Identifikimi i reklamimit politik” subjektet transmetuese janë udhëzuar që të licencuarit të jenë të vëmendshëm që transmetimi i reklamave politike të jetë në harmoni me Nenin 5 të Rregullores së KPM-së për Subjektet Transmetuese për Mbrojtjen e Fëmijëve dhe të Miturve nga përmbajtjet e dëmshme programore (CIMC 2009/01).

Gjatë monitorimit kemi gjetur se fëmijët janë përdorur në disa tubime zgjedhore dhe spote reklamuese të cilat janë transmetuar. 

PËRFUNDIM

Monitorimi i mbulimit të fushatës zgjedhore në tri (3) televizionet me mbulim mbarë kosovar, dhjetë (10) televizionet lokale dhe dy (2) ofrues të shërbimeve programore, ka dëshmuar se mediat elektronike gjatë kësaj periudhe raportuese kanë vepruar kryesisht në pajtueshmëri me Kapitullin VIII të Ligjit për Zgjedhjet të titulluar Mediat gjatë Fushatës Zgjedhore, duke informuar në përgjithësi në mënyrë të drejtë dhe korrekte.

Është ky vlerësim i përgjithshëm për performancën e subjekteve transmetuese gjatë raundit të parë të zgjedhjeve lokale 2009. 

Përmes debateve dhe intervistave shumica prej televizioneve të monitoruara u kanë ofruar partive politike, kandidatëve të pavarur dhe iniciativave qytetare hapësira reklamuese pa pagesë dhe me pagesë, ndërsa në shumicën e rasteve pikat reklamuese janë identifikuar si të tilla dhe nuk kanë tejkaluar 2 minutëshin e paraparë me Ligjin për Zgjedhjet. 

Përkundër gjetjeve për dallimin në hapësirën e dhënë për SPÇ-të, vlerësim i përgjithshëm për performancën e subjekteve transmetuese është se gjatë raundit të parë të zgjedhjeve lokale 2009, prezantimi i fushatave të partive politike, iniciativave qytetare dhe kandidatëve të pavarur në televizionet e monitoruara, në të shumtën e rasteve ka qenë i drejtë dhe i paanshëm, duke u përmbajtur nga dhënia e komenteve apo qëndrimeve politike të reporterëve, që reflekton neutralitetin e subjekteve transmetuese gjatë periudhës monitoruese.
KOMISIONI I PAVARUR PËR MEDIA  
























































